یکی از مهم ترین کارها در جهت ترغیب مشتری برای بازگشت مجدد به سایت شما و خرید دوباره استفاده از یک متن تشکر و اختصاص دادن یک کد تخفیف پس از خرید برای خرید بعدی مشتری است .

سفارشی سازی ووکامرس

اگر پس از هر بار خرید در نهایت با استفاده از یک پیغام تشکر کد تخفیفی را برای مشتری برای خرید مجدد وی و مخصوصا در بازه زمانی مشخص نشان دهید باعث ترغیب بسیار مشتری برای بازگشت مجدد به سایت و خرید مجدد خواهد شد.د راین راستا در این مقاله قطعه کدی برای اعمال چنین قابلیتی به فروشگاه شما قرار داده شده است.

ترغیب مشتری برای بازگشت مجدد به سایت

کد php ترغیب مشتری برای بازگشت مجدد به سایت

برای ترغیب مشتری برای بازگشت مجدد به سایت فقط کافیه قطعه های PHP زیر را در پایین پرونده Functions.php تم کودک خود قرار دهید. (اگر در آنجا علامت “<؟” وجود دارد ابتدا آن را حذف کنید)و سپس کد ها را قرار دهید. از طرف دیگر ، CSS ها نیز در پرونده تم فرزند style.css قرار می گیرند.


  
add_action( 'woocommerce_thankyou', 'avn_add_content_thankyou' );
  
function avn_add_content_thankyou() {
   echo '<p>Some HTML content!</p>';
}

نکته:اطمینان حاصل کنید که هنگام ویرایش فایل های خود دانش و اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.در غیر این صورت به قسمت پشتیبانی گروه آوین مراجعه کنید. و یا در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید ویدیو های سفارشی سازی ووکامرس را مشاهده کنید.

کد بالا با PHP 7.3 آزمایش شده است.

برای ایجاد سایر سفارشی سازی ها در صفحه خود محصول و سفارشی سازی ووکامرس خود به دسته مقالات آموزش سفارشی سازی ووکامرس آوین مراجعه کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

‏2 نظرات

  • Author's gravatar
    9904253420 22ام خرداد 1402 , 1:57 ب.ظ

    اگر بخواهیم فقط برای محصولات یک دسته بندی خاص اعمال بشه ، باید چیکار کنیم ؟

    پاسخ
    • Author's gravatar
      amir 27ام خرداد 1402 , 11:16 ق.ظ

      ابتدای تابع avn_add_content_thankyou با توجه به در دسترس بودن آبجکت order میتونید دسته بندی رو هم تشخیص بدید و صرفا برای دسته بندی مورد نظرتون این ویژگی رو پیاده سازی بفرمایید.

      پاسخ

ارسال پاسخ