یکی از مهم ترین فاکتور های روانشناسی بازار و خرید ، ارتباط انسانی است. به این معنا که مغز و ناخود اگاه شما چنانچه بداند افراد زیادی محصولی را خرید کرده اند یا جذب آن شده اند به مراتب اشتیاق بیشتری برای خرید آن خواهند داشت و در نظر همگان خوب جلوه خواهد کرد.

سفارشی سازی ووکامرس

به این منظور به راحتی می شه به صفحات محصول فروشگاه خودمون کد های را اضافه کنیم که تعداد فروش رفته از هر محصول را برای کاربران نمایش دهد. با ویژگی مشخص بودن تعداد فروش می توان فروش سایت خود را چندین برابر افزایش دهید. همانطور که در کتاب Ecommerce and Beyond نیز بیان می شود مشخص بودن تعداد فروش، نرخ آن را افزایش میدهد.

در این مقاله مثل سایر مقالات سفارشی سازی ووکامرس قطعه کدی که به راحتی می تواند این امکان را برای شما فراهم کند قرار داده میشود.در این راستا پایگاه داده تعداد محصول های فروش رفته را برای شما ذخیره و نمایش خواهد داد.

کد php نمایش تعداد فروش محصول

طبق آنچه گفته شد چنانچه قصد اضافه کردن این ویژگی به صفحه محصول خود را دارید می توانید قطعه های PHP زیر را در پایین پرونده Functions.php تم کودک خود قرار دهید. (اگر در آنجا علامت “<؟” وجود دارد ابتدا آن را حذف کنید)و سپس کد ها را قرار دهید. از طرف دیگر ، CSS ها نیز در پرونده تم فرزند style.css قرار می گیرند.


 
add_action( 'woocommerce_single_product_summary', 'avn_product_sold_count', 11 );
  
function avn_product_sold_count() {
   global $product;
   $units_sold = $product->get_total_sales();
   if ( $units_sold ) echo '<p>' . sprintf( __( 'Units Sold: %s', 'woocommerce' ), $units_sold ) . '</p>';
}

نکته:اطمینان حاصل کنید که هنگام ویرایش چنین پرونده هایی می دانید چه کاری انجام می دهید.در غیر این صورت به قسمت پشتیبانی گروه آوین مراجعه کنید. و یا در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید ویدیو های سفارشی سازی ووکامرس را مشاهده کنید.

نمونه استفاده شده از کد

در تصویر زیر می توانید نمونه خروجی و کد استفاده را در یک وب سایت مشاهده کنید.

تعداد فروش محصول

کد بالا با PHP 7.3 آزمایش شده است.

برای نمایش توضیحات دیگر در صفحه خود محصول و سفارشی سازی ووکامرس خود به دسته مقالات آموزش سفارشی سازی ووکامرس آوین مراجعه کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

‏2 نظرات

  • Author's gravatar
    Alireza 19ام خرداد 1402 , 6:45 ب.ظ

    درود چطور می تونیم به عدد واقعی عدد موردنظرمون رو اضافه کنیم ؟
    باید به این متغیر اضافه کنیم عدد رو $units_sold. ؟

    پاسخ
    • Author's gravatar
      amir 27ام خرداد 1402 , 11:02 ق.ظ

      در آخرین مرحله انتهای if میتونید عدد مورد نظرتون رو به صورت units_sold +10 $ اضافه کنید.

      پاسخ

ارسال پاسخ