سیاست های مختلفی برای جلب اعتماد مشتریان وجود دارد که از بین این سیاست های مختلف میشه به سیاست اضافه کردن متنی مبتنی بر بازگشت کالا در مدت معین پس از خرید،در صفحه هر محصول و بالای دکمه افزودن به سبد خرید ،اشاره کرد.

بازگشت کالا

اضافه کردن متن ضمانت بازگشت 7 روزه به صفحه محصولات

قرار دادن سیاست بازگشت کالا باعث میشه ترافیک سایت شما و تعداد مشتریانی که جذب فروشگاه می شوند و افزایش پیدا کند زیرا مشتریان اطمینان حاصل میکنند که شما به حقوق آنها احترام می گذارید.

برای اضافه کردن این قابلیت به صفحه هر محصول تنها کافیه کد های مربوط به آن را در وب سایت خود قرار دهید برای اینکار با ادامه مقاله همراه ما باشید.

کد php بازگشت هفت روزه کالا

برای این کار فقط کافیه قطعه های PHP زیر را در پایین پرونده Functions.php تم کودک خود قرار دهید. (اگر در آنجا علامت “<؟” وجود دارد ابتدا آن را حذف کنید)و سپس کد ها را قرار دهید. از طرف دیگر ، CSS ها نیز در پرونده تم فرزند style.css قرار می گیرند.


 
add_action( 'woocommerce_single_product_summary', 'avn_show_return_policy', 20 );
 
function avn_show_return_policy() {
    echo '<p class="rtrn">30-day return policy offered. See Terms and Conditions for details.</p>';
}

می توانید css سفارشی زیر را نیز اضافه کنید.

.rtrn {
text-align: center;
font-style: italic;
}

نمونه نتیجه نهایی کد

نکته:اطمینان حاصل کنید که هنگام ویرایش فایل های خود دانش و اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.در غیر این صورت به قسمت پشتیبانی گروه آوین مراجعه کنید. و یا در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید ویدیو های سفارشی سازی ووکامرس را مشاهده کنید.

کد بالا با PHP 7.3 آزمایش شده است.

برای ایجاد سایر سفارشی سازی ها در صفحه خود محصول و سفارشی سازی ووکامرس خود به دسته مقالات آموزش سفارشی سازی ووکامرس آوین مراجعه کنید.

به این محتوی امتیاز دهید

ارسال پاسخ