نکته ای که خیلی تکرارمیشه اینه که کد پستی در کشور ایران از آدرس مهم تر است و چنانچه شما آدرسی متفاوت از کدپستی وارد شده قرار دهید محصول به کد پستی ارسال خواهد شد نه آدرس! حالا فرض کنید مشتری کد پستی محل مورد نظر خودشو نمی دونه در این صورت شما مشتری خود را از دست خواهید داد. برای حل این مشکل به راحتی می توانید با استفاده از کد php زیر کدپستی را از الزام خارج کرده و حتی آن را در فرم سفارش از مشتری خود درخواست نکنید.در ادامه با حذف کدپستی از فرم سفارش همراه ما باشید.

سفارشی سازی ووکامرس

به علاوه در بسیار از کشورها مثل ایرلند ، هیچ کد پستی وجود ندارد.در این مقاله مانند سایر مقالات دسته سفارشی سازی ووکامرس به شما کد php ساده ای را برای دست یابی به این هدف قرار می دهیم.

حذف کدپستی

کد php حذف کدپستی

برای حذف کدپستی از فرم سفارش فقط کافیه قطعه های PHP زیر را در پایین پرونده Functions.php تم کودک خود قرار دهید. (اگر در آنجا علامت “<؟” وجود دارد ابتدا آن را حذف کنید)و سپس کد ها را قرار دهید. از طرف دیگر ، CSS ها نیز در پرونده تم فرزند style.css قرار می گیرند.


 
add_filter( 'woocommerce_checkout_fields' , 'avn_remove_billing_postcode_checkout' );
 
function avn_remove_billing_postcode_checkout( $fields ) {
  unset($fields['billing']['billing_postcode']);
  return $fields;
}

نکته:اطمینان حاصل کنید که هنگام ویرایش فایل های خود دانش و اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.در غیر این صورت به قسمت پشتیبانی گروه آوین مراجعه کنید. و یا در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید ویدیو های سفارشی سازی ووکامرس را مشاهده کنید.

کدحذف کدپستی بالا با PHP 7.3 آزمایش شده است.

چنانچه قصد آشنایی بیشتر با فیلد های سفارش و یا تغییر آنها دارید از مقاله سفارشی سازی فیلد های پرداخت می توانید تنظیمات بیشتری انجام دهید.

به این محتوی امتیاز دهید
برچسب :

ارسال پاسخ