avin-post-img-rank-math

اغراق نیست اگر بگوییم که افزونه رنک مث به تنهایی می تواند مسئولیت سئو سایت شما را انجام داده و در کمتر از یک سال سایت شما را به رتبه برتر و یک موتور های گوگل تبدیل کند.این افزونه مجموعه ای از بهترین قابلیت ها را داراست.

افزونه رنک مث Rank Math

افزونه رنک مث Rank Math

افزایش سرعت و سئو سایت

افزونه Rank Math با بررسی و آنالیز اتوماتیک، به سایت شما کمک می‌کند مهم‌ترین استانداردهای گوگل در سئوی سایت رعایت شوند. این کار محتوای شما را برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند می‌کند و سئوی سایت وردپرس شما را به شدت افزایش می‌دهد و رتبه بسیار بهتری در نتایج جستجو بدست می‌آورید.

ماژول های افزونه رنک مث

بیش از 15 ماژول که می توانید بر اساس سلیقه خود آنها را فعال و شخصی سازی نمایید.

رتبه بندی کلمات کلیدی را بررسی کنید تا در سئو سایت به شما کمک کنند.

رتبه بندی کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل مسائل سئو

تجزیه و تحلیل مسایل سئو بر اساس 30 عامل شناخته شده، به روز و تاثیر گذار

نصب راه اندازی و استفاده آسان

نصب و راه اندازی آسان رنک مث
محیط کاربری زیبا در رنک مث

محیط کاربری زیبا و کاربرد پسند

پیشرفته ترین اسکیماساز جهان با قابلیت درون ریزی اسکیما از سایت های دیگر،اعتبارسنجی اسکیما،اسکیمای مقالات و اسکیما با شرط نمایش،اسکیمای محصولات، اسکیمای دستور پخت،اسکیمای رویداد،اسکیمای ویدیو،اسکیمای بیزینس محلی و ….

پیشرفته ترین اسکیماساز

افزونه رنک مث 88 قابلیت بی نظیر و کاربردی دارد که علاوه بر سئوی سایت شما به بهترین وجه شما را از نصب افزونه های بسیاری بی نیاز میکنید.در صورتی که به اطلاعات در زمینه تمام 88 قابلیت این افزونه نیاز دارید می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

اما موفقیت سایت ها برند و محبوبی که از این افزونه استفاده کرده اند و تایید کلیه بهترین متخصصان سئو، خود گویای مهارت و حرفه ای بودن آن است.

پس از دانلود، نصب و فعالسازی افزونه،آموزش استفاده از آن را از مقاله ی نحوه ی کار با افزونه رنک مث برای سئو وب سایت دنبال کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال پاسخ