ویرایش حساب کاربری ووکامرس در 1 دقیقه

خیلی از کاربران روزانه از ما میپرسند چطور میتوانند حساب کاربری ووکامرس خودشون را ویرایش کنند. آیا اصلا امکان ویرایش قسمت های مختلف حساب کاربری وجود دارد؟

بله و حتما! توی این مقاله به شما آموزش میدیم در ویرایش حساب کاربری ووکامرس خود، شما می توانید فیلد های که نیاز ندارید را پاک کنید و یا قسمت های جدید به آن اضافه کنید.پس همراه ما باشید.

ویرایش حساب کاربری ووکامرس
 Customize My Account page

ویرایش حساب کاربری ووکامرس با افزونه YITH Customize My Account Page

نصب افزونه

در ابتدا شما باید روی سایتتون افزونه ی Yith pluginsرا نصب کرده باشید،که اگر از قالب زنبیل استفاده میکنید این افزونه به طور پیش فرض در قالب زنبیل وجود دارد.

اما اگر نیاز به نصب این افزونه دارید میتوانید آن را از لینک زیر دانلود و طبق راهنمای نصب افزونه آن را نصب و فعال سازی نمایید.

ویرایش حساب کاربری ووکامرس

طبق تصویر روبه رو از منو پیشخوان وردپرس خود وارد تب YITH Pluginsشده و با کلیک بر Customize My Account page،وارد صفحه مربوط به تنظیمات این قسمت شوید.

این قسمت دارای دو تب تنظیمات (setting) و بخش ها (endpoints) است. تب تنظیمات مربوط به تنظیمات اولیه از قبیل استایل منو ،رنگ ها،و وموقعیت منو است.

که امکان تنظیم موارد زیر را در قسمت تنظیمات ظاهری حساب کاربری شما(style options) فراهم می کند:

در تب بخش ها (endpoints) می توان قسمت های موجود در حساب کاربری را به ترتیب ویرایش کرد:

هم چنین می توانید از قسمت Add endpoints بخش های مورد نظری را اضافه و یا با کلیک کردن بر دکمه پاور سمت راست هر گزینه آن را غیر فعال کنید.برای ساخت قسمت های جدید طبق شکل عمل کنید.

در نهایت ویرایش حساب کاربری شما با موفقیت انجام میشود.

برای ویرایش و اعمال تنظیمات حرفه ای تر و کامل تر در زمینه های مختلف ووکامرس، تنظیم شرایط حمل و نقل و تنظیم درگاه به دسته مقالات آموزش ووکامرس ما مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال پاسخ